سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر نوع تابلو مغازه در کسب درآمد

تابلو های تبلیغاتی در شکلهای مختلفی تولید می شوند که هدف از تولید و ساخت آنها، تبلیغات و بازاریابی می باشد؛ اما نکته اینجاست که هر کدام از تابلو ها می توانند تاثیرات مختص به خود را در بازاریابی داشته باشند که در ادامه با توضیح دو نوع از تابلو های تبلیغاتی به نام تابلو فلکسی و تابلو چلنیوم و تاثیر آنها به عنوان تبلیغات تابلو مغازه به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

تاثیر تابلو مغازه فلکسی بر درآمد زایی

 

تاثیر تابلو مغازه فلکسی بر درآمد زایی

تابلو فلکسی یکی از تابلو هایی است که بیش از 2 دهه در بازار تبلیغات و تابلو سازی ایران جولان می دهد؛ این مدل از تابلو با استفاده از کلاف آهن و متریالی به نام فلکسی که قابلیت چاپ روی آن وجود دارد تولید می شود و می توان آن را به شکل نور پردازی شده و بدون نور تولید کرد.

تابلو فلکسی دید و نمای قابل قبولی در بازاریابی و جذب مشتریان به یک مغازه و دیگر اماکن تجاری دارد اما باید این را هم در نظر داشت که تابلو فلکسی یکی از تابلو های نسبتا قدیمی بشمار می رود.

 

تاثیر تابلو مغازه چلنیوم بر درآمد زایی

 

تاثیر تابلو مغازه چلنیوم بر درآمد زایی

تابلو چلنیوم یکی از تابلو های حروف برجسته است که همانند تابلو فلکسی نزدیک به دو دهه می شود که در تابلو سازی ایران ورود نموده است؛ این شکل از تابلو به دلیل اینکه ماهیتی برجسته دارد می تواند تاثیر بسیار مثبتی در جذب مشتری به مغازه و کسب و کارها داشته باشد.

نکته جالب در رابطه تابلو چلنیوم هم این است که این شکل از تابلو تنوع بسیار بالایی دارد که هر ساله دارای تغییرات و تحولاتی توسط ایده پردازی تابلو سازان می شود که این مورد می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان داشته باشد.

در نهایت و به طور کلی هم می توان نتیجه گرفت که تابلو های مدرن و دارای تنوع ساخت بالا و البته زیبا می تواند در کسب و کارها تاثیر مثبتی داشته باشد.