سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو لایت باکس نئون پلاستیک و لایت باکس چلنیوم

یکی از تابلو های امروزی که توسط تابلو سازی ها تولید و به بازار تبلیغات عرضه می گردد تابلو لایت باکس است که یکی از تابلو های تبلیغاتی نوری بشمار می رود و در حقیقت این قابلیت را دارد که بتوان آن را به طور نور پردازی شده تولید و به مرحله نصب رساند.

تعریفی که باید از تابلو لایت باکس داشته باشیم به طور کلی این است که تابلو لایت باکس به تابلویی کفته می شود که به شکل یک جعبه ساخته شده و از داخل و با استفاده از لامپ های اس ام دی یا مهتابی نور پردازی می شود؛ لایت باکس ها در مدل های متفاوتی تولید می شوند که در ادامه دو نوع از آنها را به نام تابلو لایت باکس چلنیوم و لایت باکس نئون پلاستیک معرفی خواهیم کرد.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس نئون پلاستیک

گفتیم که تابلو لایت باکس به شکل جعبه ساخته می شود که باید در تعریف لایت باکس نئون پلاستیک این طور گفت که تابلو لایت باکس نئون پلاستیک نوعی از لایت باکس است که تماما با استفاده از پلکسی گلاس تولید می شود؛ یعنی روی لایت باکس و لبه های آن از جنس پلکسی گلاس می باشد.

 

تابلو لایت باکس چلنیوم

لایت باکس چلنیوم نوع دیگری از لایت باکس است که با استفاده از چنلیوم تولید می شود؛ به این صورت که روی آن پلکسی گلاس و لبه آن از جنس چنلیوم است؛ البته می توان روی کار را استیل و یا متریال های دیگر نیز به کار برد و تنها مهم این است که چنلیوم در تولید لایت باکس به کار رفته باشد.