سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش ساخت تابلو استیل و پلکسی

تابلو استیل یک نوع تابلو تبلیغاتی است که در شرکت های تابلو سازی و در کارگاه هایشان تولید می شود که این تولیدات با استفاده از ورق های استیل صورت می گیرد که البته در اینجا منظور ما از تابلو استیل، حروف برجسته استیل است. مورد دیگر هم که باید گفت این است که ورق های استیل در ضخامت های متفاوتی وجود دارند که در تولید حروف استیل معمولا از نوع 1 میلیمتری آن استفاده می شود.

حروف استیل به این شکل ساخته می شود که در ابتدا اقدام به برش حروف استیل بر روی ورق استیل می شود و بعد از آن مبادرت به قرار دادن لبه استیل، دور حروف استیل می شود که این عمل باعث می شود تا حروف استیل به شکل برجسته در آید؛ بعد از ساخت حروف استیل اقدام به برش پلکسی گلاس می شود که این پلکسی کمی از حروف استیل بزرگر خواهد بود.

بعد از انجام مراحل فوق مبادرت به نور پردازی تابلو می شود که این نور پردازی با استفاده از قرار دادن اس ام دی های بلوکی درون حروف استیل صورت می گیرد و این عمل باعث خواهد شد تا شاهد نور پردازی در پلکسی گلاس برش خورده باشیم.

در آخر هم این را باید گفت که تابلو استیل یا همان حروف برجسته استیل در مکان هایی مانند سر در و داخل مغازه ها، شرکت ها، ارگان های دولتی و خصوصی و مواردی از این قبیل استفاده می شود.