سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات فنی تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت یکی از تابلو های تبلیغاتی نوری در تابلو سازی است که اصلی ترین لازمه در تولید آن دیود های نوری ال ای دی است که این دیود ها در رنگ ها و برندهای متفاوتی در بازار تبلیغاتی و تابلو سازی بفروش می رسد. در ادامه به تشریح ساخت این شکل از تابلو به طور مختصر خواهیم پرداخت.

تابلو ال ای دی ثابت

ال ای دی در تابلو ال ای دی ثابت

همانطور که گفتیم تابلو ال ای دی ثابت با استفاده از دیودهای ال ای دی ساخته می شود و در واقع اصلی ترین لازمه در تولید آن، دیودهای ال ای دی هستند؛ دیودهای ال ای دی که معمولا در تابلو ال ای دی ثابت استفاده می شوند، قطری 5 میلیمتری دارند که در رنگ های سبز، زرد، قرمز، سبز، سفید، بنفش و فول کالر یا تمام رنگ موجود هستند.

 

ترانس در تابلو ال ای دی ثابت

ولتاژ ال ای دی ها معمولا 2 ولت یا 3 ولت هستند و اصولیترین روش در ساخت تابلو ال ای دی ثابت به این صورت است که ال ای دی ها را طوری مونتاژ کنیم که ولتاژشان به 12 ولت برسد. به عنوان مثال ولتاژ ال ای دی های ثابت سفید 3 ولت است که می بایست 4 عدد ال ای دی را با هم سری کنیم تا ولتاژ آنها به 12 برسد و یا در رابطه با ال ای دی های قرمز باید گفت که ولتاژ آنها برابر با 2 ولت است که با توجه به این گفته باید در سری کردن آنها 6 عدد ال ای دی را با هم سری کرد تا به ولتاژ 12 دست یافت.

نتیجه گیری و موضوع اصلی در رابطه با ولتاژ تابلو ال ای دی ثابت این است که این مدل از تابلوها نیازمند ولتاژ 12 هستند که وظیفه تبدیل ولتاژ شهری 220 ولت به 12 ولت بر عهده ترانس خواهد بود.

 

فیبر و پلکسی گلاس در تابلو ال ای دی ثابت

فیبر و پلکسی گلاس دو متریالی هستند که در تولید تابلو ال ای دی ثابت مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد آنها به عنوان زیر کار ال ای دی ها می باشد و به طور دقیق تر باید اینطور توضیح داد که ال ای دی ها روی فیبر یا پلکسی گلاس مونتاژ می شوند که استفاده از هر کدام از آنها با توجه به نوع سفارش مشتری انجام می پذیرد.