سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع چاپ در تابلو لایت باکس

صنعت چاپ یک صنعت بزرگ است که به زیر شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شود به طوریکه این تقسیم بندی در اصناف دیگر نیز ورود پیدا کرده است؛ به عنوان مثال برخی از انواع چاپها در یکی از صنعت های هنری و تبلیغاتی به نام تابلو سازی بسیار رواج یافته است که در ادامه به چند نوع آن در تولید یکی از تابلو های تبلیغاتی به نام تابلو لایت باکس خواهیم پرداخت.

انواع چاپ در تابلو لایت باکس

قبل از پرداختن به ادامه مطلب، در یک تعریف از تابلو لایت باکس باید اینطور بنویسیم که تابلو لایت باکس یک تابلو تبلیغاتی در تابلو سازی است که انواع متفاوتی دارد و ماهیت آن به اینصورت است که به شکل یک جعبه نورانی ساخته می شود و از داخل جعبه نور پردازی می شود.

تابلو لایت باکس جهت به نمایش گذاشتن تبلیغات دارای چاپ می باشد که این چاپ به چند نوع قابل اجراست که در ادامه کاربردی ترین آنها را نام می بریم.

 

چاپ استیکر تابلو لایت باکس

استیکر یک متریال شبیه به نایلون است که قابلیت چاپ روی آن وجود دارد؛ بعد از چاپ استیکر می توان آن را روی پلکسی چسباند و در آخر پلکسی را روی لایت باکس قرار داد و مبادرت به روشنایی تابلو نمود.

 

چاپ بک لایت تابلو لایت باکس

بک لایت یک متریال دیگر در چاپ تابلو لایت باکس است که از کیفیت بسیار بالایی در چاپ برخوردار است، به طوریکه می توان این متریال را یکی از پر مصرف ترین ها در ساخت انواع تابلو لایت باکس عنوان کرد.

 

چاپ پلکسی تابلو لایت باکس

پلکسی در تابلو سازی یک متریال پر کاربرد دیگر است که قابلیت چاپ مستقیم روی آن وجود دارد. چاپ روی پلکسی با استفاده از دستگاه های فلت بد انجام می شود که این نوع چاپ یکی از زیباترین و با دوام ترین چاپ ها در تابلو سازی و ساخت تابلو لایت باکس بشمار می رود.