سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو دو طرفه گرد چیست و چه کاربردی دارد؟

تابلو سازی یک شغل است که نام آن مشخص کننده ماهیش است که به طور کلی می توانیم ماهیت این شغل را ساخت تابلو تبلیغاتی عنوان کنیم. البته فارق از اینکه تابلو سازی شامل ساخت تابلو دکوری و تابلو برق هم می شود اما در اینجا منظور و مقصود ما از این توضیح، تابلو های تبلیغاتی هستند که این تابلو ها در انواع مختلفی هم ساخته می شوند.
تابلو دو طرفه گرد چیست و چه کاربردی دارد؟

تابلو دو طرفه گرد

یکی از تابلو های تبلیغاتی که برخی از مجموعه های تابلو سازی مجرب اقدام به ساخت و تولید آن می کنند تابلو دو طرفه گرد است که با عنوان تابلو لایت باکس دو طرفه نیز شناخته می شوند. این نوع از تابلو ها علاوه بر ساخت به صورت دو طرفه، به شکل یکطرفه نیز تولید می شوند که متریال های تشکیل دهنده آن عبارتند از آلومینیوم، پلکسی گلاس، اس ام دی و منبع تغذیه.

کاربرد تابلو گرد دوطرفه

تمامی تابلو های تبلیغاتی در اصل به عنوان تبلیغات در اماکن تجاری به کار می روند که تابلو لایت باکس دو طرفه گرد نیز به همین صورت است و کاربردش تبلیغات به عنوان تابلو شرکت، تبلیغات در مترو، تبلیغات در فرودگاه، تبلیغات در ارگان های دولتی و خصوصی، تابلو مغازه ها و ... می باشد.
همچنین در رابطه با نصب تابلو گرد دوطرفه نیز باید گفت که تابلو های دو طرفه گرد معمولا به شکلی نصب می شوند که از مکان مورد نظر به سمت بیرون دیده شوند. به عنوان مثال نصب تابلو گرد دو طرفه در مغازه به شکلی انجام می گیرد که عابرین بتوانند قبل از رسیدن به مغازه مورد نظر از هر دو طرف خیابان آن را مشاهده نمایند.