سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشنایی تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس یک نوع تابلو های تبلیغاتی است که می توان حدودا ماهیت آن را با توجه به نامش عنوان کرد و در تعریفی کلی از این تابلو گفت که تابلو لایت باکس به تابلو تبلیغاتی گفته می شود که به صورت یک باکس ساخته می شود و قابلیت روشنایی را هم دارد.

روشنایی تابلو لایت باکس

در حقیقت می توان گفت تابلو لایت باکس به این صورت ساخته می شود که در ابتدا یک باکس یا همان جعبه با استفاده از متریال های مختلف ساخته شده و در نهایت متریال های چاپی روی آن نصب می شوند.

 

نور پردازی تابلو لایت باکس

به طور کل باید گفت که روشنایی تابلو های لایت باکس با استفاده دو روش انجام می گیرد که یک روش آن روشنایی با استفاده لامپ مهتابی و روش دیگر آن با استفاده از لامپ اس ام دی می باشد.

روشنایی با لامپ مهتابی همان روشی است که می توان آن را در خانه های مسکونی و یا اماکن تجاری دید که البته این مورد بر می گردد به سالیان گذشته که نور پردازی در چنین مکان هایی به وضوح قابل رویت بود و همچنان نیز هست.

روش دیگر نور پردازی تابلو لایت باکس که امروزه بسیار قابل توجه قرار گرفته است، استفاده از لامپ های اس ام دی است که مزایای بسیاری نسبت به مهتابی دارد؛ به طوری که از نظر ظاهر می توان آنها را تشخیص داد و در عمق و باطن نیز، خروجی مفیدی را از این روش نور پردازی دریافت کرد.