سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد های تابلو راهنمای طبقات

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با کاربرد یکی از تابلو ها که با عنوان تابلو راهنمای طبقات شناخته می شود بپردازیم، لذا لازم می دانیم تا در همین ابتدا به این مورد اشاره نماییم که تابلو راهنمای طبقات مانند انواع تابلو های تبلیغاتی به دست تابلو سازان و شرکت های تابلو سازی ساخته می شود.

تابلو راهنمای طبقات

قبل در توضیح تابلو راهنمای طبقات گفتیم که این نوع از تابلو به عنوان راهنمای افراد به کار می رود و در حقیقت ماهیتش راهنمایی افراد و مراجعه کنندگان به ساختمانها می باشد که در ادامه با توضیح و تفسیر کاربرد های آن در دو مکان متفاوت بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

 

تابلو راهنمای طبقات مسکونی

امروزه ورود افراد از شهر های کوچک به کلان شهر هایی مانند تهران و دیگر شهر های بزرگ باعث شده تا روش های ساختمان سازی نیز تغییر کند و به دلیل ازدحام جمعیت در شهر های بزرگ مهندسین و ساختمان سازان اقدام به ساخت ساختمان ها به شکل مجتمع ها همراه با تعداد واحد بالا نمایند.

مسلما ساخت این ساختمان ها به دلیل جمعیت بالا نیازمند مدیریت قوی می باشد که این مدیریت می بایست برای ساختمان زیر مجموعه هایی مانند اتاق سرایداری، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سالن سرگرمی و سالن مدیریت تدارک بیند. حال امری که در این میان مهم است خرید یک تابلو راهنمای طبقات و نصب آن در ورودی ساختمان است تا افراد و مراجعه کنندگان با رویت آن مستقیما به محل مورد نظر هدایت شوند.

 

تابلو راهنمای طبقات اداری

کاربرد دیگر تابلو راهنمای طبقات در ساختمان های اداری است؛ همانطور که می دانیم برخی از ساختمان های اداری شامل بخش های متفاوتی هستند؛ به عنوان مثال یک بیمارستان را در نظر بگیریم که دارای بخش ها و قسمت های بسیاری مانند اتاق مدیریت، اتاق معاونت، بخش فیزیوتراپی، پذیرش، حسابداری و ... است؛ مسلما جستجوی موارد فوق در میان طبقات و اتاق های بیمارستان به راحتی امکان پذیر نخواهد بود، لذا تهیه یک تابلو راهنمای طبقات می تواند بهترین گذینه در رابطه با این موضوع باشد تا مراجعین به راحتی اتاق و بخش مورد نظرشان را بیابند.