سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو راهنمای طبقات کامپوزیت و مولتی استایل

تابلو راهنمای طبقات یک نوع تابلو است که توسط مجموعه های تابلو سازی به مرحله تولید و ساخت می رسد که تمامی روند تولید آن در کارگاه هایی که مختص به تابلو سازی و ساخت تابلو های تبلیغاتی است انجام می گیرد.

تابلو راهنمای طبقات کامپوزیت و مولتی استایل

تابلو راهنمای طبقات چیست؟

تابلو راهنمای طبقات نامی دارد که تا حدودی مشخص کننده ماهیت آن می باشد؛ این نوع از تابلو به عنوان راهنمایی کردن افراد و ارباب رجوع به طبقات و اتاق های یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع و شکل های مختلفی نیز ساخته می شود.

در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از انواع تابلو راهنمای طبقات آشنا شوید.

 

تابلو کامپوزیت راهنمای طبقات با مولتی استایل

یکی از روش های ساخت تابلو راهنمای طبقات، استفاده و تلفیق نمودن کامپوزیت به همراه مولتی استایل است به این صورت که در ابتدای کار، کامپوزیت متناسب با ابعاد مشخص شده برش داده می شود و بعد از آن، عنوان ها و نام های طبقات و اتاق ها روی ورق های مولتی استایل حک شده و در نهایت روی کامپوزیت نصب می شود که نصب آنها نیز با استفاده از پایه های فیکسچر انجام می گیرد.

قیمت تابلو راهنمای طبقات کامپوزیت و مولتی استیل

قیمت گذاری تابلو مولتی استایل و کامپوزیت راهنمای طبقات به موارد مختلفی بستگی دارد که عبارتند از ابعاد تابلو، نوع کامپوزیت مصرفی، نوع مولتی استایل مصرفی، نوع متن به کار رفته روی مولتی استایل و محل نصب تابلو که پیشنهاد می شود جهت استعلام صحیح از قیمت این تابلو ها با کارشناسان تابلو سازی در ارتباط باشید.