سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام متریال ها برای تابلو راهنمای طبقات مناسبند؟

می دانیم که تابلو سازی یکی از صنایع و شغل های خدماتی بشمار می رود که مطمئنا همانند دیگر مشاغل خدماتی نیازمند استفاده از ابزار ها و متریال های مختص به خود می باشد که مسلما استفاده از متریال ها در تابلو سازی مربوط می شود به ساخت و تولید انواع تابلو تبلیغاتی.

کدام متریال ها برای تابلو راهنمای طبقات مناسبند؟

در ادامه مبحث امروز قرار بر این است که در مورد اینکه کدام متریال در ساخت تابلو راهنمای طبقات مناسب است به نکاتی اشاره داشته باشیم؛ لذا در ادامه به مهمترین آنها در رابطه با ساخت تابلو راهنمای طبقات اشاره خواهیم داشت.

تابلو راهنمای طبقات چیست؟

تابلو راهنمای طبقات چیست؟

تابلو راهنمای طبقات یک نوع تابلو است که در مجتمع های اداری و یا مجتمع های مسکونی به عنوان راهنمایی کردن افراد و مراجعین نصب می شود و در واقع ماهیت این تابلو این است که مراجعه کنندگان را به طبقات، واحدها و اتاق های مورد نظرشان هدایت کند.

تابلو های راهنمای طبقات به چندین شکل متفاوت همراه با متریال های گوناگونی ساخته می شود که هر کدام از آنها از قیمت ها و کیفیت های مختلفی برخوردارند که در ادامه به چند نوع کاربردی آنها اشاره خواهیم داشت.

از چه متریالی در ساخت تابلو راهنمای طبقات استفاده کنیم؟

در این قسمت می پردازیم به مهم ترین مورد مطلب که استفاده از متریال مناسب در ساخت تابلو راهنمای طبقات می باشد؛ تابلو راهنمای طبقات با استفاده از متریال هایی چون آهن، آلومینیوم، استیل، پلکسی گلاس و ... ساخته می شود که مسلما کاربرد هر کدام از آنها متناسب با ابعاد و فضایی که تابلو در آن قرار گرفته می شود متغییر خواهد بود.

نکته ای که مهم است و باید در تولید تابلو راهنمای طبقات به آن آگاه باشیم این است که تابلو راهنمای طبقات در کارگاه های تابلو سازی تنها با یک نوع متریال ساخته نمی شود و نیازمند تلفیق چند متریال با یکدیگر است؛ اما به طور کلی اگر بخواهیم به آگاهی بیشتری دست پیدا کنیم باید اینطور مثال آورده شود که تابلو راهنمای طبقاتی که ابعاد بزرگی دارد و نیاز به محکم کاری بیشتری دارد می بایست در ساخت آن از آهن بهره مند بود.

در ساخت تابلو راهنمای طبقاتی که نیاز به روشنایی دارد می بایست از پلکسی گلاس استفاده شود؛ تابلو راهنمای طبقاتی که نیاز به زیبایی خاص و دوام بالا دارد باید از استیل بهره مند باشد و در نهایت باید گفت که اولویت ساخت یک تابلو راهنمای طبقات مطابق با سلیقه مشتری خواهد بود که البته با توجه به موارد عنوان شده می بایست بحث فنی و اصولی آن نیز در نظر گرفته شود.