سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو لاسوگاسی چیست

تابلو سازی به عنوان یک شغل از تنوع بالایی برخوردار است که منظور از تنوع در آن، ساخت و نصب انواع تابلو تبلیغاتی با استفاده از مواد و متریال های مختلف می باشد. در حقیقت تابلو سازی حرفه ای است که در آن انواع تابلو های تبلیغاتی به عنوان تبلیغات مغازه، شرکت ها و اماکن تجاری تولید می شود.

تابلو لاسوگاسی چیست

از پر تنوع ترین تولیدات در تابلو سازی، حروف های برجسته هستند که یکی از آنها حروف لاسوگاسی نام دارد که بعضا با نام تابلو لاسوگاسی نیز شناخته می شود.

 

تابلو لاسوگاسی | حروف لاس وگاسی

تابلو لاسوگاسی | حروف لاس وگاسی

گفتیم که تنوع حروف های برجسته در تابلو سازی بالاست و یکی از آنها حروف برجسته لاسوگاسی است. این نام برگرفته از شهر لاسوگاس است که در گذشته روشنایی و نورپردازی مغازه ها در آن شهر شهره خاص و عام بود.

حروف یا همان تابلو لاسوگاسی با استفاده از فلز یا پلکسی گلاس ساخته می شود که روش ساخت این مدل از حروف به شکل برجسته و توسط حروف سازان می باشد. از ویژگیها و مشخصه های حروف لاسوگاسی می توان به کاربرد نئون شیشه ای و انواع لامپ در آن اشاره نمود.

لامپ های مورد استفاده در حروف لاسوگاسی معمولا از نوع لامپ فلامنتی و یا انواع لامپ های ال ای دی می باشند که در رنگ بندی های متفاوتی موجود هستند و در بازار بفروش می رسند.

 

کاربرد تابلو لاسوگاسی

کاربرد تابلو لاسوگاسی

تابلو های تبلیغاتی همانطور که از نامشان مشخص است، ماهیتی تبلیغاتی دارند که استفاده و سفارش آنها از ابزارهای مهم بازاریابی و فروش بشمار می روند. اما کاربرد تابلو لاسوگاسی امروزه با توجه به اینکه حالتی نوستالژی و قدیمی دارد، بیشتر به عنوان تابلو سردر مغازه می باشد که عمده بهره مندی از آن در اصنافی مانند فست فودها، بستنی فروشی ها، رستوران ها، جگرکی ها و مواردی مشابه می باشد.