سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ال ای دی اوال و کلاهی در تابلو سازی

تابلو سازی به عنوان یک شغل در دسته مشاغل خدماتی قرار دارد که مسلما جهت ارائه خدمات به مشتریان نیازمند ابزار، دستگاه و ملزومات مختلف می باشد که یکی از آنها ال ای دی ها می باشند که در ادامه قصد داریم به دو نوع ال ای دی اوال و کلاهی که از ملزومات و لوازم تابلو سازی بشمار می روند بپردازیم.

ال ای دی اوال و کلاهی در تابلو سازی

ال ای دی اوال

oval یک کلمه لاتین است که معنی آن در فارسی یعنی (بیضی) که در ارتباط با آن باید گفت که یکی از ال ای دی ها در تابلو سازی بیضی شکل است که به آنها ال ای دی اوال گفته می شود و با استفاده از آن تابلو های ال ای دی ثابت ساخته می شوند.

تابلو ال ای دی ثابت در رنگ هایی مانند سبز، قرمز، سفید، زرد، آبی، بنفش و تمام رنگ قابل ساخت است که کاربرد آنها در مکان هایی تجاری می باشد.

 

ال ای دی کلاهی

straw hat یک نوع کلاه حصیری است که به واسطه نام آن یک نوع ال ای دی به نام straw hat led تولید شد که به معنی ال ای دی کلاهی است. ال ای دی های کلاهی در رنگ های مختلفی تولید می شود که می توان هر کدام از آنها را به عنوان تابلو هایی تبلیغاتی مانند تابلو مغازه و دیگر اماکن تجاری استفاده کرد.

 

مزایای تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت همانند بسیاری از تابلو های تبلیغاتی دارای مزیت هایی است که می توان چند نمونه از آن را شامل مصرف پایین برق، طول عمر بالا، شدت نور بالا و ... دانست.