سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو استیل

امروزه تابلو های تبلیغاتی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین گذینه ها در بازار تبلیغات به شمار می روند که می توان از آنها به عنوان تبلیغات محیطی نام برد که در مدل های متنوعی توسط شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی سازی تولید و عرضه می شوند.

تابلو استیل

حروف های برجسته یکی از انواع تبلیغات محیطی هستند که به خودی خود در انواع متفاوتی ساخته می شوند که تابلو استیل یکی از آنها می باشد.

تابلو استیل چیست

همانطور که عنوان کردیم تابلو استیل یا همان حروف استیل، نوعی از حروف های برجسته است که توسط حروف سازان با استفاده از ورق های استیل ساخته می شوند.

ورق های استیل در ضخامت ها و ابعاد متفاوتی در بازار به فروش می رسند که از کاربردی ترین آنها در حرفه تابلو سازی می توان به ورق استیل 304 نگیر اشاره کرد.

منظور از نگیر بودن استیل، خاصیت دفع آهن ربا به ورق می باشد که همین مورد باعث مقاوت و ماندگاری تابلو استیل در شرایط مختلف جوی و عدم زنگ زدن تابلو ساخته شده می باشد.

حروف برجسته استیل در انواع متفاوتی مانند حروف استیل رینگی، حروف استیل نور اندریک، حروف استیل پلکسی و بسیاری از موارد دیگر ساخته و به عنوان تابلو مغازه و اماکن تجاری به مرحله نصب می رسند.

ساخت حروف استیل

در مورد ساخت حروف استیل باید عنوان کرد که این مدل از حروف برجسته را می توان توسط دستگاه های مخصوص حروف سازی استیل یا نیرو های انسانی حروف ساز تولید کرد که البته ساخت تابلو استیل به تنهایی و با کمک دستگاه حروف ساز امکان پذیر نخواهد بود و در همین راستا، به کار گیری از حروف سازان مجرب در تولید این نوع از تابلو ها از نیاز های ضروری در ساخت به شمار می روند.